fredag 3 februari 2017

Vecka 6

Detta händer under vecka 6


Under nästa vecka mån-tors är alla 9:or och besöker MIG (Malmö Idrotts Gymnasium). Eftersom det är ett idrottsgymnasium har man idrott varje dag vilket innebär att alla 9:or ska ha med sig gymnastikkläder alla dagar. Berörda 9:or har också fått med sig ett schema där deras start och sluttider står men även vilka lektioner de ska medverka i under de olika dagarna. Transport till och från skolan hjälper personal på MIG till med om det skulle behövas. Vi har varit på besök tidigare och era barn vet vart skolan ligger (Swedbank stadion)  

Vi andra som inte går i 9:an är kvar på skolan och har undervisning enligt ordinarie schema. 

Kampsporten drar åter igen igång på fredag nästa vecka och vi ser med glädje fram emot att äntligen få karatesparka med vår egen Tommy "Dropkick"


Bildresultat för Banana phoneMåndag: 9:orna är på praktik på MIG (Malmö Idrotts Gymnasium) 

Idrott, glöm inte ta med idrottskläder och handduk. 

Tisdag: 9:orna är på praktik på MIG (Malmö Idrotts Gymnasium)

Onsdag: 9:orna är på praktik på MIG (Malmö Idrotts Gymnasium)

Idrott, glöm inte ta med idrottskläder och handduk. 

Torsdag: 9:orna är på praktik på MIG (Malmö Idrotts Gymnasium)

Fredag: Kampsport, Glöm inte ta med idrottskläder och handduk




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar